مهدی اکبری-عزاداری فاطمیه دوم سال ۱۳۹۳ – انتشار سوم

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

دریافت فایلهای شب سال تحویل ۱۳۹۳:

حاج مهدی اکبری-لا لا گل نیلوفر من (زمینه)

حاج مهدی اکبری-بر دلم سیره ی علی بگذار (شور)

حاج مهدی اکبری-الهی که با عشق آشنا باشم (شور)

حاج مهدی اکبری-ذکر جنونم حسینیه وصله ی (شور)

حاج مهدی اکبری-من تا ابد عاشق یارم (شور)

صابر خراسانی-شعر خوانی شب سال تحویل (شعرخوانی)

 

دریافت فایلهای جلسه هفتگی ۹۳/۰۱/۰۷:

حاج مهدی اکبری-اشکای روضه ی تو قیمت داره (زمینه)

حاج مهدی اکبری-بی تو حقیرم از دنیا سیرم (شور)

حاج مهدی اکبری-به پای عشقه تو عمریه (شور)

حاج مهدی اکبری-رحمو بنما به دل پر زغم (شور)

حاج مهدی اکبری-بده یه رخصت بیام کربلا (شور)

حاج مهدی اکبری-دنیا و عقبای من (شور پایانی)

 

دریافت فایلهای شهرستان رشت:

حاج مهدی اکبری-خونه پر از الرحمن و یاسینه (زمینه)

حاج مهدی اکبری-ذکر جنونم حسینه (شور)

حاج مهدی اکبری-بنویسید شدم پیر اباعبدالله (سنگین)

حاج مهدی اکبری-اربابم باز سلام (واحد)

حاج مهدی اکبری-الهی که با عشق آشنا باشم (شور)

حاج مهدی اکبری-عشق می کنم مادر منی (شور)

حاج مهدی اکبری-من نی ام که دل از (شور)

حاج مهدی اکبری-من تا ابد عاشق یارم (شور)

حاج مهدی اکبری-یه نشون دارم رو سینه ام (شور)

حاج مهدی اکبری-من تا ابد حیدری ام (شور و شعر خوانی)

 

دریافت فایلهای تهران-۱۶ فروردین:

حاج مهدی اکبری-سختمه والله روزای زندگی بشه (زمینه)

حاج مهدی اکبری-چشمام هر شب گریونه تا (شور)

حاج مهدی اکبری-من خیلی از غمهامو (سنگین)

حاج مهدی اکبری-یا علی حیدر تپش قلب همه شیعیان (تک)

حاج مهدی اکبری-بگو بگو یا علی حیدر (شور)

حاج مهدی اکبری-دوباره کار منه تو دلم (شور)

 

http://delsukhtehgan.ir/wp-content/uploads/2013/12/order2.gif


منبع:خیمه دلسوختگان

delsukhtehgan.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:مهدی اکبری, عزاداری فاطمیه دوم, سال ۱۳۹۳, انتشار سوم,

] [ 16:41 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه